Tuesday, November 25, 2008

Lahjalista pukille


1. Unenlahjat minulla on kieltämättä hyvät, mutta pirteämpi voisin jälkikäteen olla, ja mielellään hieman lyhyemmillä unilla

2. Sujuva kielillä puhumisen lahja olisi kätevä, vaikka noin kuutta seitsemää vaihtelevasti puhunkin/ymmärränkin

3. Lahjat matematiikan alalla hävisivät jonnekin yläasteen jälkeen, toimitusvaikeuksia?

4. Musiikillinen lahjakkuuskin voisi olla edes jossain suhteessa iTunes Music Libraryyni (joka on suurempi kuin yksikään tällä hetkellä myytävistä iPodeista, mutta silti...)

5. Sosiaaliset lahjat ovat kieltämättä parantuneet viime vuosina kovasti, mutta tuntemattomien kanssa toimiminen voisi olla luontevampaa ja sitä myötä urakin (ja varmasti muukin elämä) edistyisi

6. Rakkauden lahja kuihtui kun edellinen suhde muuttui ystävyydeksi, enkä ole kykyä rakastua vielä uudelleen löytänyt (liittynee myös osin edelliseen)

7. Joillakin ihmisillä on lahja syödä kaikkea hyvää lihomatta, saisinko minäkin?

8. Saamattomuuden vaihtuminen takaisin edes työnarkomaniaan

9. Uusi läppäri (MBP 15'', 2,8GHz Intel Core 2 Duo, 320GB Serial ATA @ 7200)

1 comment:

Bubuina said...

Moi! Kävit tuolla mun blogissa ja mun oli pakko tulla tänne lukemaan sun juttuja. Aika mystistä meininkiä, oon tässä yrittänyt arvailla missä maailman kolkassa olet... Vaikeeta, vaikka mulla on pari arvausta. Jännä lukea kun joku tunnustaa olevansa karkumatkalla Suomesta. Niin minäkin.