Friday, June 12, 2009

Ajantasainen

Kuten tarkkasilmäisimmät ovatkin jo varmasti huomanneet, on karkumatka-blogiin nyt lisätty uusi toiminto, ”karkumatka live”. Palvelun tarjoaa Twitter, johon liityin erään hankalasti tavoitettavan blogaajan taannoisesta suosituksesta. En vielä tiedä, mikä päivitystiheys on sopivin, mutta tarkoituksena on, että lukija näkee siitä jonkinlaisen tilannekatsauksen silloin, kun kokonaista postausta en ehdi kirjoittaa. Myös, mikäli jäljitettävä sattuu olemaan juuri Sinun kotikaupungissasi, helpottaa karkumatka liven tarjoama status ihannetapauksessa stalkkausta.

Liittykää. Suosittelen toimintoa kaikille blogaajille. Se myös tarjoaa kätevän tavan viestiä kahdenkeskisesti, mutta anonyymisti. Kyseessä on tavallaan eräänlainen yksinkertaistettu Facebook.

Toimii!

3 comments:

Bubuina said...

Äh anteeksi etten ole vastannut vielä!! Oon viime aikoina ollut tosi hidas vastaamaan kaikkiin viesteihin, mutta siis olen joka arkipäivä töissä kuuteen, ehkä meidän pitäisi syödä lounasta yhdessä joku päivä? Tiistaista perjantaihin pitäisi sopia hyvin! Sori vielä mun hidas reaktio :) oon tosi yllättynyt muuten, että haluat tavata, ajattelin kun ehdotin tätä että varmaan kieltäydyt! Tää on aika jännittävää mulle kun en yhtään tiedä minkälainen tyyppi tulee vastaan ja mulla on jo tietty kuva susta päässäni, hauska nähdä täsmääkö se!!

karkumatka said...

No miksipä ei! (sitä paitsi: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=2251633076306542616&postID=186907323759434685)

Kivaa päästä näkemään (kun naamasi venähtää :P)!

Laitan viestiä tarkemmasta ajankohdasta sähköpostin tai ton titityyn kautta; voin varmaan tulla vaikka sinne sun duunipaikan tienoille jo valmiiksi sopivaan aikaan tesmes? Ei viitsi tässä sopia kohtaamista vaikkapa Eiffel-tornin juurelle sillonjasillon, ettei siellä sitten ole koko Pariisi kuikuilemassa sanomalehteen tehtyjen silmänreikien kautta ;D

Bubuina said...

Joo sopii! Mulle käy tosiaan kaikki päivät lounaan osalta, oon jo kyllästynyt meidän ruokalaan. Syödään kello kahdentoista ja kolmen välillä jossain vaiheessa aina.
Jännitys vaan tiivistyy täällä... lupaan, etten kerro muille sun blogin lukijoille sitten mitään! :) (tosi reilua tehdä tollainen lupaus täällä...)