Tuesday, March 24, 2009

Äkkiä virallistettu

Olen nyt sitten virallisesti tämän karkupaikkani asukas. Rekisteröimättömänä karkulaisena en olisi saanut sikahalpaa prepaid-puhelinta (puheaika ja itse luuri poistuivat mukaani euroissa alle kympillä), ja katsoin SIM-kortin jatkuvan vaihtamisen olevan realistisesti katsottuna anonymiteetin menetystä suurempi riesa. Nyt kai sitten teoriassa joku tietää, että olen täällä, ja jonkun Interpolin agentin näytöllä vilkkuu punainen valo ja niillä on mun osoite.

Haaveilen aina väärennetystä passista. Tuli se rekisteröityessä taas mieleen. Nyt minulla on kuitenkin nimi, osoite ja puhelinnumero täällä missä minäkin.

Olen ilmeisesti pitänyt Täydellistä odottamassa, ainakin happaman vastauksen perusteella. Ei tainnut ihan ymmärtää, mitä olen hänen eteensä juuri tehnyt.

No comments: